از بودن و نوشتن

برای این اقتصاد دستوری

مهم نیست که ارزش دلار شصت هزار تومان شده، مهم این است که اگر دویست هزار تومان هم بشود، هیچکس حق اعتراض ندارد. اصلاً چه معنی دارد یک نفر در مملکت اسلامی به قیمت دلار معترض باشد؟ دلار واحد پول آمریکاست، واحد پول بیگانگان و کفار است؛ پول آن‌ها به ما چه؟ چه کسی گفته حل مشکلات اقتصادی "تخصص" می‌خواهد که "این‌ها" ندارند، سواد می‌خواهد که "این‌ها" ندارند؟ هر که چنین چیزی به زبان آورده بگویید سریع اعدامش کنند. توهین به ارکان نظام، توهین به اسلام و جنگ با خداست؛ واقعاً نمی‌دانید!؟ در جمهوری اسلامی همه چیز با "آرمان" و "شعار" و "توهم" حل می‌شود. اگر حل نشد بروید دعا کنید و از خدا کمک بخواهید. اگر باز هم حل نشد بدانید که این‌ها امتحان الهی‌ست. در همه‌ی این موارد هر گونه اعتراض جرم است و هر که معترض است، وابسته به ایران‌اینترنشنال و فلان و بیسار است. حرکت قطار پیشرفت را نمی‌بینید واقعاً؟ وای بر شما. قطار پیشرفت با سرعت در حال حرکت است و دشمن از پیشرفت ما می‌ترسد؛ حالا اینکه همه‌ی ما سوار این قطاریم و این قطار در حال سقوط به دره‌ی مرگ است، مگر اهمیتی دارد؟ هر که گفت اهمیت دارد، اغتشاش‌گر است و می‌خواهد بین ما تفرقه بیندازد.

الان یه عده سایبریِ نخبهٔ دانش‌بنیانِ متعهدِ مکتبیِ تراز (ضد ایران و عاشق روسیه با گرین‌کارت آمریکا) بر می‌گردن میگن برای تو که بد نشده، خونهٔ ۱۰۰ تومانیت شده یه میلیارد! همین قدر ابله!

تازه «برای کودکان افغانی» رو هم یادمون نره که همین روزا سفارت افغانستان توی تهران رو تحویل «طالبان شرقی» دادن!

شرم بر ما که هنوز نتونستیم شر دشمنان ایران رو از سر ایران کم کنیم...

یکی نیس بهشون بگه خونه‌ی صد میلیونی ما نشده یه میلیارد، یه میلیارد ارزشش شده خونه‌ی صد میلیونیِ ما.
به شخصه اسم "طالبان" که می‌آد حالم از زندگی‌کردن به هم می‌خوره؛ بعد بعضیا براشون فرش قرمز پهن می‌کنن.

والا ما میگیم اما چون معتقدن که ما خودمون یه کاری کردیم که خونه‌مون ۱ میلیارد بشه، حالا باید مالیاتشم بدیم! یعنی مالیات بر تورمی که خودشون ساختن برای جبران کسری بودجه!

الان یه عده میان میگن اگه سواد رسانه‌ای و سیاسی داشتی می‌فهمیدی این طالب، اون طالب نیست و اینا «جنبش اصیل منطقه» هستن! همهٔ اون جنایتا رو هم حتماً من کردم!

آره مگه نمیبینی قطار پیشرفت رو؟

تازه ابی جون میخواد پنچرگیریش هم بکنه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan