از بودن و نوشتن

•••

این روزها از من چیزی نپرسید و چیزی نخواهید. نه سر صحبت را با من باز کنید و نه منتظر دیدارم بمانید. نه سمتم بیاید و نه سراغی از من بگیرید. من خودم را یادم رفته. خودم را گم کرده‌ام. از کسی که دیگر خودش نیست، از این منی که دیگر من نیست، چه انتظاری دارید؟ 

سلام.سلام.سلام

منتظرشعرهم  بودم که😕

سلام.
:|

سلام

بعد این همه اومدین میگین حرف نزنین بای ؟

تازه کامنت قبلیارم جواب ندادین...

هی روزگار

سلام.
لطفاً این پسر رو به خاطر همه‌ی رفتارای بدش ببخشید :(

سلام

وا.

سلام :)

فقط خیره نگاه کردن؟به چه جرئتی اینگونه با قیافه ای درهم و برهم به سیمای ملوکانه ی ما می نکردید،مردک؟!😂

قشنگ بود؟

از اون " :| " این همه حرف برداشت کردی؟
اصلنم قشنگ نبود :/

از این منی که دیگر من نیست چه انتظاری دارید:)))

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan