از بودن و نوشتن

این شاخه‌گل سرخو به دستت برسونم؟

ولی این اصلاً رسم خوبی نیست که من هر وقت دلم از تمام دنیا و آدم‌هایش می‌گیرد، فیلَم یاد هندوستان می‌کند و به خاطر می‌آورم که در گوشه‌ای از جهان وبلاگ کوچکی دارم که مال من است. می‌آیم اینجا آسمان ریسمان می‌بافم، سفره‌ی دلم را برایتان وا می‌کنم و بساط دردودلم را می‌ریزم وسط وبلاگ. و شما هم چه آدم‌های ساده‌ای هستید که نه تنها حرف‌های مرا باور می‌کنید، بلکه گاهی با من هم‌ذات‌پنداری هم می‌کنید. واقعاً عجیبید!

سلام! حالتان چطور است؟ با اینکه اصلاً آدم خوش‌و‌بش کنی نیستم و در اکثر اوقات حتی حوصله‌ی جواب‌دادن به سلام بقیه را هم ندارم، اما این دفعه دلم خواست حالتان را بپرسم، ایرادش کجاست؟ حالا حالتان خوب است یا نه؟ من که خوبم. خوبِ خوب. فقط کمی غمگینم. کمی خسته، کمی ملال و کمی هم زیادی دلتنگم. البته این‌ها دیگر برای من عادی‌ست. انگار سال‌هاست که عادت کرده‌ام به دلتنگی و ملا‌ل‌بودن و خستگی. دیگر چه بگویم برایتان؟ آها. با این که دیر است ولی سال نوی‌تان مبارک. قرن نوی‌تان هم مبارک. به من عیدی نمی‌دهید؟ امسال کسی به من عیدی نداده و همه می‌گفتند تو دیگر مرد شده‌ای! من نخواهم «مرد» شوم و بخواهم همیشه بچه بمانم، باید که را ببینم؟ نمی‌دانم. البته از برادرم عیدی گرفتم، آن هم به زور. می‌خواستم از خواهرم هم عیدی بگیرم، باز هم به زور! اما او ایستادگی کرد و زیر بار فشارهای همه‌جانبه‌ی من نرفت.

قشنگ معلوم است چیزی ندارم برای گفتن و همین جوری دارم متن را کش می‌دهم، بلکه به جای خوبی رسانده و بعد هم تمامش کنم؟ راستش نوشتن یادم رفته. اصلاً نمی‌دانم قبل‌ترها چگونه پست می‌نوشتم. تا خودم باشم دیگر مدت طولانی از وبلاگ فاصله نگیرم. و اگر هم گرفتم دیگر فیلَم یاد هندوستان نکند و این طرف‌ها پیدایم نشود. «حالتان چطور است» را پرسیدم؟ سلام کردم؟ :| دیگر چه خبر؟

تا یه ساعت پیش خوب خوب بودما

نمیدونم چون شد که بغضم گرفت الان ملال‌انگیز نشستم کنج اتاق

:`)

 

 

آدم‌ها خیلی طمعکارن نه؟ خوشبختی رو درسته و کامل میخوان. معلومه که نمیشه. اگه بشه‍ احمقانه است اصلا. خوشبختی ذره ذره و با رنج به دست اومدنش قشنگه 

:`)

همون قدر که حال خوب لازمه، بغض هم لازمه، اندوه و غم هم لازمه. زندگی که خالی از ملال نمی‌شه.

فک کنم باید به همه‌ی آدمایی که دنبال خوشبختی می‌گردن، گفت که: «به دنبال خوشبختی نگرد، خودِ زندگی خوشبختی‌ست.»

اوا سلاممممم :))))))

سلام :))

دانشجو کدوم رشته این ؟ :)))

باز شروع شد :|
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ , ۲۱:۲۲ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

منم خواهرم به‌زور می‌خواست ازم عیدی بگیره. ندادم. یکی باید به خودم عیدی بده.

 

منو بگو می‌گفتم نکنه آرشیو فروردینتونم مث اسفند خالی بمونه، ولی شما کلاً تو فکر اینین که این طرفا پیداتون نشه :)))

من اگه خواهر یا برادر کوچیکتر داشتم، تمام پولامو در طول سال جمع می‌کردم و تو نوروز عیدی می‌دادم به اون که خوشحال شه :( شماها خیلی نامهربونین :((

نه بابا من جایی نمی‌رم. حالا حالاها در خدمتتون هستم :)) خالی‌بودن آرشیو اسفند هم تقصیر شماست که یادآوری نکردین :دی.

سلام

حال منم خوب نیست با این تفاوت که من هنوز به دلتنگی عادت نکردم 

سلام :)
امیدوارم حالتون بهتر شه و ایشالا که هیچوقت به دلتنگی عادت نکنین :(
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ , ۱۵:۳۱ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

اتفاقاً توی اسفند به‌زوور جلوی خودمو گرفتم که نیام و چیزی راجع به آرشیو نگم =))) واقعاً سخت بود ولی تونستم :دی.

خیلی هم عالی. ولی چیزی از تقصیراتتون کم نمی‌شه :))

سلام. عیدتون مبرک. امیدوارم سال جدید رو کمتر دلتنگ و غمگین و.. باشید بجاش حس و لحظات خوب سراغتون بیاد.

اگه اشتباه نکنم کتاب شعرتون چاپپ شده نه؟!. میخوام تبریک بگم ولی مرددم درست فکر میکنم یا نه.

این حس پست کاملا برای من قابل لمسه. من هرچند که دلتنگ نوشتن توی وبلاگم میشم ولی همین که حرفی برای زدن ندارم و چیز مفیدی برای ارائه توی وبلاگم ناراحت میشم. ولی شما بنویسید. واقعا نوشتن همینجوری خالی خالی از موضوع هم خوبه. :)

سلام :) بر شما نیز مبارک. مرسی، منم امیدوارم.
آره آره درست فک می‌کنین :)) من یادم رفت که تو وبلاگ درباره‌ش چیزی بنویسم :(
منم مث شما خیلی حرفی برای گفتن ندارم، و اگه هم داشته باشم حوصله‌ای برای نوشتنشون ندارم :| آره خلاصه. همون کمتر بنویسم بهتره. ولی شما خیلی به حرفای من توجهی نکنین و بیشتر بنویسین :دی.

سلام 

منم ناراحتم

چون کسی بهم عیدی نمی‌ده 😥

شما بهم عیدی می‌دی؟ 🙃

 


حالم هم خوبه و هم بد. مثل همه :)‌ 

سلام :)
الآن چون عید دیگه تموم شده و از اون جایی که ما رسم نداریم بعدِ سیزده‌به‌در به کسی عیدی بدیم، دیگه متاسفم :( بایستی زودتر می‌گفتی :)) ولی حالا که اینقد داری اصرار می‌کنی، می‌تونم به عنوان عیدی یه بستنی برات بخرم و خودم به جات بخورمش؛ چطوره؟ :دی

امیدوارم شرایط طوری شه که همه حالشون بهتر شه.

سلام. سلام.سلام:).

نوروز شمام مبارک،صد و سی و سال به این سالها:).

خب من اگه دیدمتان به امید خدا، یه گلدان گل خفن براتان میارم،حالا بماند چه گلی!😂اینم عیدتانه.

خوبه این فیله یاد هندوستان میکنه نه چین😅

سلام و صد تا سلام.
مرسی، بر همه مبارک.
آقا واسه من خواستی گل بخری، لطفاً گلش سرخ باشه :( غیر سرخ قبول نیست.
:))

سلام، تولد عید شما مبارک :)*

توی قرن جدید هم شعر بخونیم؟ قرن پیش از شاعرای مورد علاقه شما خونده بودم انگار:دی. 

سلام. تولد عید شما هم مبارک :))
چرا که نه؟ خب می‌تونم توی قرن جدید، شاعرای مورد علاقه‌ی منِ بیشتری بهتون معرفی کنم. اینقد که شاعرای مورد علاقه‌ی من، شاعرای مورد علاقه‌ی شما هم بشن :دی.

عیدی گرفتن یه کودکانۀ خاصی توی عمقش داره، انگار که اون لحظه دلت می‌خواد با تمام جزییات به بچگیات برگردی ولی خب... تنها یادگار دوران بچگیامون همین عیدی گرفتنه که اونم آروم آروم باید بپذیریم به زودی قراره همینم نگیریم!

سال نوت مبارک :)

حالا عیدی‌گرفتن پیشکش! خود نوروز رو داریم سال به سال کمتر تحویل می‌گیریم. این جشن و عید دیرینه‌ی پارسی فراموش نشه، عیدی هم نگرفتیم، نگرفتیم.
سال نوی شما هم مبارک.

+ شاید باورتون نشه که حضورتون توی «بیان» چقد دلگرم‌کننده‌‎ست، آقای مترسک هیچستانی!

مچکر.

پس تبریک میگم چاپ کتاب ر. :) کاش باز دوباره ستاره وبلاگتون با نوشتن چنتا شعر روشن کنید.

این بی حوصلگی گریبان خیلی هامون رو گرفته. :)

خواهش می‌کنم.
مرسی ^_^ چشم، حتماً.
متأسفانه!

نظر لطفته دوست خوبم :)

نظر لطف نبود ولی! حقیقت رو گفتم.

به هر حال ارادتمندم :)

ما بیشتر :))

موافقم اصلا رسم خوبی نیست...!

به‌به جودی خانم. من همچنان از خاموش‌بودن ستاره‌ی وبتون گله‌مندم. کجا باید برم ازتون شکایت کنم؟ 

فردریک بکمن میگه: اگه آدما تو غم هم شریک نباشن غم شریکشون میشه.

به امید حال خوش

چه قشنگ گفته :)) می‌گن اگه غم نباشه، زندگی بی‌معنی می‌شه. راس می‌گن ینی؟
برای همه.

همونطور اگه شادی نباشه زندگی بی معنیه 

زندگی مجموعه ای از غصه هاست که باید توش شاد بود 

بله، حق با شماست.
خیلی هم قشنگ :))

سلام. سلام.سلام:).

گل خوشبویی رسیده دستم، جای گل اونو ورمیدارین؟!😅🍀

سلام جناب عینک

کجایین ؟

خوبین ؟

دانشجو شدین درگیر شدینا

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan